Ászf

Általános Szerződési Feltételek

Rendelési feltételek:

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a web áruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A web áruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A jelen Szállítási és fizetési feltételek a:

Cégszerű elnevezés: M.A.R. Kft.

Cím:  6791 Szeged, Gyömbér utca 30.

Adószám: 14963027-2-06

Cégjegyzékszám: 06-09-014652

E-mail: husihusboltja@gmail.com

Telefon: +36 30 867 6103

Kapcsolattartó neve: Annus Dezső

Szerződés nyelve: Magyar

Bankszámlaszám:  11735177-21197581-00000000

 

Pénzintézet neve: OTP Bank

(a továbbiakban: a cég) a http://www.husi-husboltocska.hu/huswebaruhaz/ weboldalon keresztül történő kereskedelmére vonatkozik, és azonos a jogszabály által előírt Általános Szerződési Feltételekkel. Amennyiben nincs külön utalás, a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 II/5. rendelet az irányadó. A cég a web áruházban a következő termékeket árulja: kolbász, csabai kolbász, házikolbász, szalonna, sonka, valamint kolbász jellegű és más hasonló termékeket forgalmaz.

Megrendelés vásárlás:

A vásárló a vételi ajánlatát web áruházon keresztül teszi meg a kiválasztott termék megrendelésével. A vásárlás nem kötött regisztrációhoz, vendégként is vásárolhat. Ettől függetlenül,  mindenképpen előnyös regisztrálni, mert saját fiókjában jobban nyomon követhető rendelése.

 

1, A megrendelés előtt a vásárló a kiválasztott terméket a kosárba helyezi.

Amennyiben folytatni kívánja a vásárlást a vásárlás folytatására kattint és újabb terméket választ ki.

2, A vásárlás befejezése után a kosár tartalmát ellenőrzi, kiválasztja fizetési és szállítási módot majd a “megrendelés” gombbal véglegesíti a rendelését.

A még nem véglegesített rendelését módosíthatja vagy törölheti a kosár menüpontban a termék sorában található mennyiség mezőben.

Egy termék mennyisége módosítható a darabszám melletti kis nyilakkal.

Törölheti a tévesen a kosárba került terméket a termék sorában lévő Törlés gombbal.

3, A megrendeléssel elfogadja a vonatkozó szállítási és fizetési feltételeket. A termékeknek a honlapon feltüntetett árai bruttó árak, ÁFA-t tartalmaznak, és tartalmazzák a postázás, vagy a kiszállítás költségeit. Az árak magyar forintban értendők (HUF). A cég a megrendelés elfogadásáról 48 órán belül visszajelzést küld e-mailben illetve szükség esetén, telefonon. Az e-mailben illetve telefonon történő visszajelzéssel a szerződés létrejön. Amennyiben az elektronikus visszajelzés nem történik meg 48 órán belül, úgy a megrendelő nem köteles a megrendelt terméket átvenni. A fizetés minden esetben utánvéttel történik.

Ha mégis szükség lenne rá akkor az utaláshoz szükséges adatok: M.A.R. Kft. Bankszámlaszáma: 11735177-21197581-00000000  (OTP Bank)  Rendelését leadhatja telefonon is a +36 30 867 6103-es telefonszámon, vagy elküldheti e-mailben: husihusboltja@gmail.com címre.

Fizetési módok:

  • Előreutalás (banki átutalás) FEJLESZTÉS ALATT!
  • Pay-pal FEJLESZTÉS ALATT!
  • Futár részére készpénzben (utánvét)

Futárnál, készpénzben, átvételkor történő fizetés
A Weboldalon vásárolt termékeket Felhasználó a kiszállító futárnál készpénzben is ki tudja egyenlíteni, ez utánvéttel történő vásárlásnak minősül.

1,Előre utalás vagy Banki utalás: A megrendelést követően utalja át az összeget a cég megadott bankszámlájára. Amint megérkezik az összeg, a lehető legrövidebb időn belül ( legfeljebb 5 munkanap) indítjuk az árut, amennyiben a megrendelés visszaigazolásában az áru rendelkezésre állásáról nem adtunk más információt. Lehetőséget nyújtunk arra is, hogy vásárlóink elektronikus úton megküldjék nekünk az átutalás igazolását (pl. válaszlevélként a megrendelés visszaigazolására), így az árut a következő kiszállítással küldjük. Előreutalásnál a megrendelés végösszegét (áruk ellenértéke + szállítási költség) kérjük a M.A.R. Kft. Bankszámlaszámára utalni, vagy befizetni: 11735177-21197581-00000000 (OTP Bank)Megrendeléskor a ‘Szállítási / fizetési mód’ mezőben jelennek meg az adott megrendeléshez lehetséges szállítási módok, ezek közül választhat. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. Amennyiben az előre utalást választja, az összeg beérkezését követően adjuk fel a megrendelt árut. A számlát a csomag tartalmazza.

2, Kiszállítás: Rendelést kizárólag Hétfőtől Csütörtökig veszünk fel! A megrendeléseket 20:00 -ig fogadjuk és a következő munkanapon kerülnek kiszállításra! A csomagkézbesítés másnap 13:00-18:00 óra között történik. Amennyiben egyes termékek nem találhatók meg a raktárunkban, erre a terméklapon vagy külön e-mailben, telefonon felhívjuk a vásárló figyelmét.

3, Elállás: A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Szállítási díjak:

  • Körtöltésen belül 999 Forint
  • Körtöltésen kívül 1 499 Forint

Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog. Ilyen esetek az alábbiak:

– Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.

– Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, gyorsan romló élelmiszerek esetén.

– Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.

A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére. Kivonat a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből: 4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. (2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig, b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja. (3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére – a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben – a termék kézhezvételének napjától, illetve – a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben – a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb, mint nyolc munkanap van hátra. (4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. (5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. (6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. 5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot: a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte; b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ; c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó; d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta; e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében; f) szerencsejáték-szerződés esetében. Amennyiben tévesen adta fel rendelését, következmények nélkül visszavonhatja a kiszállítás előtt.

A vásárló a megrendelését költségmentesen mondhatja vissza a feladásról szóló értesítés időpontjáig.

Két módon vonhatja vissza a rendelést: E-mailen: husihusboltja@gmail.com rendszerünk e-mailt küld a rendelés visszaigazolásáról. Erre válaszolva visszavonhatja a megrendelést! Munkaidőben (minden hétköznap 9:00-14:00-ig) hívja a +36 30 867 6103as telefonszámot, és vonja vissza a rendelést. Amennyiben az áru már feladásra került, melyről a vevőt e-mailben tájékoztatást kap, melynek szövege: “Szállítás alatt” vagy „Elküldve” ebben az esetben a visszavonásra is az elállás szabályai vonatkoznak. Ez esetben a szállítási költség a vásárlót terheli – azoknál az áruknál is, ahol egyébként a cégünk átvállalja a szállítási költséget.

A késedelmesen visszavont megrendelés vagy át nem vett csomag esetén a szállítási díj minden esetben kiszámlázásra kerül. A vásárló köteles a számla kézhezvételét követően 8 munkanapon belül felmerült költségeket megtéríteni. Nemfizetés esetén a web áruházat üzemeltető vállalkozás jogosult a vonatkozó jogszabályban meghatározott maximális késedelmi kamat felszámítására, valamint 10.000 Ft kintlévőség kezelési költség felszámítására és kintlévőség kezelő közreműködését igénybe venni, és a felmerült költségeket a vásárló köteles viselni.

Hasznos információk:

– A számlát a csomag tartalmazza

A kézbesítés sikerességéhez fontos:

  1. Ha szállítási címként a munkahelyi címét jelöli meg, kérjük, feltétlenül tüntesse fel a cég nevét a szállítási cím megadásánál (a Megjegyzés rovatba is beírhatja), így a postás biztosan meg fogja találni.
  2. Ha a szállítási címen a kapucsengőn nem az Ön, azaz nem a Megrendelő neve szerepel, kérjük ezt is jelezze a rendelés során a Megjegyzésben a kapucsengőn található név megjelölésével. Ezt az információt rá fogjuk írni a csomagra.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan: Csak abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén az újraküldést kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban elindítani! Kérjük, a csomagot átvételkor szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Egyéb feltételek:

Akciós kupon beváltása: Az akciós vásárlásra jogosító kupon: egyszer használható fel, Csak a raktárkészleten lévő termék megvásárlása lehetséges, előrendelés nem. A megrendelt termék bruttó vételárából kerül levonásra a kedvezmény, amely mértéke a kuponon került előzetesen feltüntetésre. A kuponnal történő vásárlás menete: A vásárló kiválasztja az áruházban a megvásárolni kívánt terméket, azt a kosárba helyezés gombra történő klikkeléssel a kosárba helyezi. Ezt követően dönt, hogy folytatja a vásárlást. Ebben az esetben, addig folytatja a vásárlást, míg az összes megvásárolni kívánt termék a kosárba nem kerül. Ezek után válasszon a szállítási módok közül, majd írja be a kuponon található kódot a KUPON felirat melletti ablakba majd az érvényesítés gombra kattintva érvényesíti a kedvezményt. Ezt követően a kedvezményes összeg jelenik meg az összesen mezőben. Ez mutatja meg a rendelésének a kedvezményes végösszegét. a megrendelését a megrendelés gombbal véglegesítheti ezt követően a regisztrációhoz jut ahol a csillaggal jelölt adatok megadását követően ‘tovább az adatellenőrzéshez feliratra kattintson. Amennyiben minden szükséges adatot megadott a képernyőn megjelennek a számlázási és szállítási adatok. Az adatok ellenőrzését követően, amennyiben mindent rendben talál a megrendelés gombra kattintva véglegesíti a megrendelését. A megrendelésének feldolgozásáról és szállításáról e-mailben vagy telefonon értesítjük.

A kupon készpénzre nem váltható be.

Adatkezelés

A web áruház használata során a M.A.R. Kft. részére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben a M.A.R. Kft. alvállalkozója. (Pl. Futárszolgálat, a megrendelés kézbesítéséhez). A web áruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb.). Ezen adatokat M.A.R. Kft. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges.  Amennyiben nem szeretné engedélyezni a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatók. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a M.A.R. Kft. a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a web áruház oldalain leadott rendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A web áruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat M.A.R. Kft. bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az husihusboltja@gmail.com e-mail címen.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadóak.

A web áruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelések rögzítésével elfogadja a http://www.husi-husboltocska.hu/huswebaruhaz/ web áruház általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit

Adatvédelmi Tájékoztató

 

A jelen tájékoztató a M.A.R. Kft. (a továbbiakban: a „Szolgáltató”) által üzemeltetett honlapon http://www.husi-husboltocska.hu/huswebaruhaz internetes üzletben (a „Webshop”) történő vásárlás kapcsán a vásárlóval kapcsolatos adatkezelési szabályokat tartalmazza, amely a 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló törvény alapján készült.

 

Az adatgyűjtés célja: Szolgáltató a weboldal teljes körű használata, szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése, továbbá hírlevél küldés nyújtásának céljából kezeli a Felhasználók személyes adatait.

Az adatkezelés jogalapja: a Felhasználó hozzájárulása, illetve az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (a továbbiakban: Elker tv.) 13/A. § (3) bekezdése: A szolgáltató az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából kezelheti az igénybe vevő azonosításához szükséges természetes személyazonosító adatokat és lakcímet.

Az adatkezelésre és az adatfeldolgozásra jogosult személye: A személyes adatokat az adatkezelő munkatársai kezelhetik, a fenti alapelvek tiszteletben tartásával.

 

Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje: A regisztráció törlésével/vásárlás befejezése után azonnal. Kivéve a számviteli bizonylatok esetében, mert a Számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 169. § (2) bekezdése alapján 8 évig meg kell őrizni ezeket az adatokat.

Adatgyűjtés ténye, a kezelt adatok köre: Jelszó, vezeték- és keresztnév, e-mail cím, telefonszám, szállítási cím, szállítási név, számlázási cím, számlázási név, fizetendő összeg, a regisztráció/vásárláskori időpontja, regisztrációkori/vásárláskori IP cím.

Az érintettek köre: A webshop weboldalon regisztrált/vásárló valamennyi érintett.

Az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése: A személyes adatok törlését, vagy módosítását az alábbi módokon tudja érintett kezdeményezni: postai úton M.A.R. Kft. 6791 Szeged, Gyömbér u. 30. címen, e-mail útján husihusboltja@gmail.com e-mail címen.

Személyes adat kizárólag meghatározott célból, jog gyakorlása és kötelezettség teljesítése érdekében kezelhető. Az adatkezelésnek minden szakaszában meg kell felelnie az adatkezelés céljának, az adatok felvételének és kezelésének tisztességesnek és törvényesnek kell lennie. Csak olyan személyes adat kezelhető, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, a cél elérésére alkalmas. A személyes adat csak a cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig kezelhető. A személyes adat az adatkezelés során mindaddig megőrzi e minőségét, amíg kapcsolata az érintettel helyreállítható. Az érintettel akkor helyreállítható a kapcsolat, ha az adatkezelő rendelkezik azokkal a technikai feltételekkel, amelyek a helyreállításhoz szükségesek. Az adatkezelés során biztosítani kell az adatok pontosságát, teljességét és naprakészségét, valamint azt, hogy az érintettet csak az adatkezelés céljához szükséges ideig lehessen azonosítani.

A szolgáltató a szolgáltatás nyújtása céljából kezelheti azon személyes adatokat, amelyek a szolgáltatás nyújtásához technikailag elengedhetetlenül szükségesek. A szolgáltatónak az egyéb feltételek azonossága esetén úgy kell megválasztania és minden esetben oly módon kell üzemeltetnie az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtása során alkalmazott eszközöket, hogy személyes adatok kezelésére csak akkor kerüljön sor, ha ez a szolgáltatás nyújtásához és az e törvényben meghatározott egyéb célok teljesüléséhez feltétlenül szükséges, azonban ebben az esetben is csak a szükséges mértékben és ideig.

Az igénybe vevőnek az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás igénybevételét megelőzően és a szolgáltatás igénybevétele során is folyamatosan biztosítani kell, hogy az adatkezelést megtilthassa.

A kezelt adatokat törölni kell a szerződés létrejöttének elmaradását, a szerződés megszűnését, valamint a számlázást követően.

A szolgáltató a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos adatokat bármely egyéb célból – így különösen szolgáltatása hatékonyságának növelése, az igénybe vevőnek címzett elektronikus hirdetés vagy egyéb címzett tartalom eljuttatása, piackutatás céljából – csak az adatkezelési cél előzetes meghatározása mellett és az igénybe vevő hozzájárulása alapján kezelhet.

Az igénybe vevőnek az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás igénybevételét megelőzően és a szolgáltatás igénybevétele során is folyamatosan biztosítani kell, hogy az adatkezelést megtilthassa.

A kezelt adatokat törölni kell a szerződés létrejöttének elmaradását, a szerződés megszűnését, valamint a számlázást követően. Az adatokat törölni kell, ha az adatkezelési cél megszűnt, vagy az igénybe vevő így rendelkezik. Törvény eltérő rendelkezése hiányában az adattörlést haladéktalanul el kell végezni.

A szolgáltatónak biztosítania kell, hogy az igénybe vevő az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás igénybevétele előtt és az igénybevétel során bármikor megismerhesse, hogy a szolgáltató mely adatkezelési célokból mely adatfajtákat kezel, ideértve az igénybe vevővel közvetlenül kapcsolatba nem hozható adatok kezelését is.

Cookie-k (sütik) kezelése

A webáruházakra jellemző cookie-k az úgynevezett „jelszóval védett munkamenethez használt cookie”, „bevásárlókosárhoz szükséges cookie-k” és „biztonsági cookie-k”, melyek használatához nem szükséges előzetes hozzájárulást kérni az érintettektől.

  1. Az adatkezelés ténye, a kezelt adatok köre: egyedi azonosítószám, dátumok, időpontok
  2. Az érintettek köre: A weboldalt látogató valamennyi érintett.
  3. Az adatkezelés célja: a felhasználók azonosítása, a „bevásárlókosár” nyilvántartására és a látogatók nyomon követése.
  4. Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje: Az adatkezelés időtartama a session cookie-k esetén a honlapok látogatásának befejezéséig tart.
  5. Az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye: A személyes adatokat az adatkezelő munkatársai kezelhetik, a fenti alapelvek tiszteletben tartásával.
  6. Az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése: Az érintettnek lehetőségük van a cookie-kat törölni a böngészők Eszközök/Beállítások menüjében általában az Adatvédelem menüpont beállításai alatt.
  7. Az adatkezelés jogalapja: Az érintettől hozzájárulás nem szükséges, amennyiben a cookie-k használatának kizárólagos célja az elektronikus hírközlő hálózaton keresztül történő közléstovábbítás vagy arra az előfizető vagy felhasználó által kifejezetten kért, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtásához a szolgáltatónak feltétlenül szüksége van.

A tárhely-szolgáltató adatai:

Név: Net-Tech Consulting Kft.

Cím: 1191 Budapest Kisfaludy utca 16. 6/18.

Elérhetőség: https://www.domainadminisztracio.hu/

 

Adatbiztonság

Az adatkezelő köteles az adatkezelési műveleteket úgy megtervezni és végrehajtani, hogy biztosítsa az érintettek magánszférájának védelmét.

Az adatkezelő, illetve tevékenységi körében az adatfeldolgozó köteles gondoskodni az adatok biztonságáról, köteles továbbá megtenni azokat a technikai és szervezési intézkedéseket és kialakítani azokat az eljárási szabályokat, amelyek az Info tv., valamint az egyéb adat- és titokvédelmi szabályok érvényre juttatásához szükségesek.

Az adatokat megfelelő intézkedésekkel védeni kell különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés, továbbá az alkalmazott technika megváltozásából fakadó hozzáférhetetlenné válás ellen.

A különböző nyilvántartásokban elektronikusan kezelt adatállományok védelme érdekében megfelelő technikai megoldással biztosítani kell, hogy a nyilvántartásokban tárolt adatok – kivéve ha azt törvény lehetővé teszi – közvetlenül ne legyenek összekapcsolhatók és az érintetthez rendelhetők.

 

A személyes adatok automatizált feldolgozása során az adatkezelő és az adatfeldolgozó további intézkedésekkel biztosítja

  1. a jogosulatlan adatbevitel megakadályozását;
  2. az automatikus adatfeldolgozó rendszerek jogosulatlan személyek általi, adatátviteli berendezés segítségével történő használatának megakadályozását;
  3. annak ellenőrizhetőségét és megállapíthatóságát, hogy a személyes adatokat adatátviteli berendezés alkalmazásával mely szerveknek továbbították vagy továbbíthatják;
  4. annak ellenőrizhetőségét és megállapíthatóságát, hogy mely személyes adatokat, mikor és ki vitte be az automatikus adatfeldolgozó rendszerekbe;
  5. a telepített rendszerek üzemzavar esetén történő helyreállíthatóságát és
  6. azt, hogy az automatizált feldolgozás során fellépő hibákról jelentés készüljön. Az adatkezelőnek és az adatfeldolgozónak az adatok biztonságát szolgáló intézkedések meghatározásakor és alkalmazásakor tekintettel kell lenni a technika mindenkori fejlettségére. Több lehetséges adatkezelési megoldás közül azt kell választani, amely a személyes adatok magasabb szintű védelmét biztosítja, kivéve, ha az aránytalan nehézséget jelentene az adatkezelőnek.

Az érintettek jogai

  1. Az érintett kérelmezheti a Szolgáltatónál, hogy az adjon tájékoztatását személyes adatai kezeléséről, kérheti személyes adatainak helyesbítését, valamint kérheti személyes adatainak – a kötelező adatkezelés kivételével – törlését vagy zárolását.
  2. Az érintett kérelmére az adatkezelő tájékoztatást ad az érintett általa kezelt, illetve az általa megbízott adatfeldolgozó által feldolgozott adatairól, azok forrásáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá – az érintett személyes adatainak továbbítása esetén – az adattovábbítás jogalapjáról és címzettjéről.
  3. Az adatkezelő az adattovábbítás jogszerűségének ellenőrzése, valamint az érintett tájékoztatása céljából adattovábbítási nyilvántartást vezet, amely tartalmazza az általa kezelt személyes adatok továbbításának időpontját, az adattovábbítás jogalapját és címzettjét, a továbbított személyes adatok körének meghatározását, valamint az adatkezelést előíró jogszabályban meghatározott egyéb adatokat.
  4. Az adatkezelő köteles a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 30 napon belül, közérthető formában, az érintett erre irányuló kérelmére írásban megadni a tájékoztatást. A tájékoztatás ingyenes.
  5. Felhasználó kérelmére Szolgáltató tájékoztatást ad az általa kezelt adatokról, azok forrásáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az esetleges adatfeldolgozó nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá – az érintett személyes adatainak továbbítása esetén – az adattovábbítás jogalapjáról és címzettjéről. Szolgáltató a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 30 napon belül írásban, közérthető formában adja meg a tájékoztatást. A tájékoztatás ingyenes.
  6. Szolgáltató, amennyiben a személyes adat a valóságnak nem felel meg, és a valóságnak megfelelő személyes adat az adatkezelő rendelkezésére áll, a személyes adatot helyesbíti.
  7. Törlés helyett Szolgáltató zárolja a személyes adatot, ha a Felhasználó ezt kéri, vagy ha a rendelkezésére álló információk alapján feltételezhető, hogy a törlés sértené a Felhasználó jogos érdekeit. A zárolt személyes adat kizárólag addig kezelhető, ameddig fennáll az az adatkezelési cél, amely a személyes adat törlését kizárta.
  8. Szolgáltató törli a személyes adatot, ha kezelése jogellenes, a Felhasználó kéri, a kezelt adat hiányos vagy téves – és ez az állapot jogszerűen nem orvosolható – feltéve, hogy a törlést törvény nem zárja ki, az adatkezelés célja megszűnt, vagy az adatok tárolásának törvényben meghatározott határideje lejárt, azt a bíróság vagy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság elrendelte.
  9. Az adatkezelő megjelöli az általa kezelt személyes adatot, ha az érintett vitatja annak helyességét vagy pontosságát, de a vitatott személyes adat helytelensége vagy pontatlansága nem állapítható meg egyértelműen.
  10. A helyesbítésről, a zárolásról, a megjelölésről és a törlésről az érintettet, továbbá mindazokat értesíteni kell, akiknek korábban az adatot adatkezelés céljára továbbították. Az értesítés mellőzhető, ha ez az adatkezelés céljára való tekintettel az érintett jogos érdekét nem sérti.
  11. Ha az adatkezelő az érintett helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelmét nem teljesíti, a kérelem kézhezvételét követő 30 napon belül írásban közli a helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelem elutasításának ténybeli és jogi indokait. A helyesbítés, törlés vagy zárolás iránti kérelem elutasítása esetén az adatkezelő tájékoztatja az érintettet a bírósági jogorvoslat, továbbá a Hatósághoz fordulás lehetőségéről.

Jogorvoslat

Felhasználó tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen, ha

a.) a személyes adatok kezelése vagy továbbítása kizárólag az Szolgáltatóra vonatkozó jogi kötelezettség teljesítéséhez, vagy az Szolgáltató, adatátvevő vagy harmadik személy jogos érdekének érvényesítéséhez szükséges, kivéve, ha az adatkezelést törvény rendelte el;

  1. a személyes adat felhasználása vagy továbbítása közvetlen üzletszerzés, közvélemény-kutatás vagy tudományos kutatás céljára történik;
  2. törvényben meghatározott egyéb esetben.
  3. Szolgáltató a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 nap alatt megvizsgálja, annak megalapozottsága kérdésében döntést hoz, és döntéséről a kérelmezőt írásban tájékoztatja. Ha az Szolgáltató az érintett tiltakozásának megalapozottságát megállapítja, az adatkezelést – beleértve a további adatfelvételt és adattovábbítást is – megszünteti, és az adatokat zárolja, valamint a tiltakozásról, továbbá az annak alapján tett intézkedésekről értesíti mindazokat, akik részére a tiltakozással érintett személyes adatot korábban továbbította, és akik kötelesek intézkedni a tiltakozási jog érvényesítése érdekében.
  4. Amennyiben a Felhasználó Szolgáltatónak a meghozott döntésével nem ért egyet, az ellen – annak közlésétől számított 30 napon belül – bírósághoz fordulhat. A bíróság soron kívül jár el.
  5. Az adatkezelő esetleges jogsértése ellen panasszal a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál lehet élni:

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.

Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.

Telefon: +36 -1-391-1400

Fax: +36-1-391-1410

E-mail:ugyfelszolgalat@naih.hu

 

Bírósági jogérvényesítés:

Azt, hogy az adatkezelés a jogszabályban foglaltaknak megfelel, az adatkezelő köteles bizonyítani. Az adattovábbítás jogszerűségét az adatátvevő köteles bizonyítani.

A per elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik. A per – az érintett választása szerint – az érintett lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható. A perben fél lehet az is, akinek egyébként nincs perbeli jogképessége. A perbe a Hatóság az érintett pernyertessége érdekében beavatkozhat. Ha a bíróság a kérelemnek helyt ad, az adatkezelőt a tájékoztatás megadására, az adat helyesbítésére, zárolására, törlésére, az automatizált adatfeldolgozással hozott döntés megsemmisítésére, az érintett tiltakozási jogának figyelembevételére, illetve az adatátvevő által kért adat kiadására kötelezi.

Ha a bíróság az adatátvevő kérelmét elutasítja, az adatkezelő köteles az érintett személyes adatát az ítélet közlésétől számított 3 napon belül törölni. Az adatkezelő köteles az adatokat akkor is törölni, ha az adatátvevő a meghatározott határidőn belül nem fordul bírósághoz.

A bíróság elrendelheti ítéletének – az adatkezelő azonosító adatainak közzétételével történő – nyilvánosságra hozatalát, ha azt az adatvédelem érdekei és nagyobb számú érintett védett jogai megkövetelik.

Kártérítés és sérelemdíj:

Ha az adatkezelő az érintett adatainak jogellenes kezelésével vagy az adatbiztonság követelményeinek megszegésével másnak kárt okoz, köteles azt megtéríteni. Ha az adatkezelő az érintett adatainak jogellenes kezelésével vagy az adatbiztonság követelményeinek megszegésével az érintett személyiségi jogát megsérti, az érintett az adatkezelőtől sérelemdíjat követelhet.

Az érintettel szemben az adatkezelő felel az adatfeldolgozó által okozott kárért és az adatkezelő köteles megfizetni az érintettnek az adatfeldolgozó által okozott személyiségi jogsértés esetén járó sérelemdíjat is. Az adatkezelő mentesül az okozott kárért való felelősség és a sérelemdíj megfizetésének kötelezettsége alól, ha bizonyítja, hogy a kárt vagy az érintett személyiségi jogának sérelmét az adatkezelés körén kívül eső elháríthatatlan ok idézte elő.

Nem kell megtéríteni a kárt és nem követelhető a sérelemdíj annyiban, amennyiben a kár a károsult vagy a személyiségi jog megsértésével okozott jogsérelem az érintett szándékos vagy súlyosan gondatlan magatartásából származott.

Záró rendelkezések:

A tájékoztató elkészítése során figyelemmel voltunk az alábbi jogszabályokra:

– 2011. évi CXII. törvény  – az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról (a továbbiakban (Infotv.)

– 2008. évi XLVII törvény – a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról,

– 2008. évi XLVIII törvény – a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól

– 2005 évi XC törvény az elektronikus információszabadságról

– 2003 évi C törvény az elektronikus hírközlésről

 

Jelen általános szerződési feltételek dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez kattintson ide.